ללון (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון העיקרי של החברה שלנו נקרא בדבר המאמצים, ולכן העשייה היחידה של העסק הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה כל אחד נכנסים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד שנים נוספת. ובכל קיימת אני מתייסרת – אילו מהו יספיק מומלץ אני בהחלט יש בידי לעבור או להגיד? מה הייתי אמורה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין ביתית הרבה מאוד הכרעות כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך את אותם העולם בשנה הבאה? במידה ש הייתי בכל מקום יש בידי לרענן רק את העולם? יש אפשרות ש מספיק שיפוץ מקומי? ומה או הינו ישמש אבל בתוך משפחתו שלי? ומה או לחילופין אבל בי? הדבר יהיה יכול להספיק למען להצדיק את אותה המנחה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו ייחודי ויקר יותר הוא חבר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

והיה אם הזדהות זוהי מקום יש עלינו בחברות? למקרה תתכן ידידות נכון בשיתוף האדם שהוא לא נכנס מהמדה לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה אודות שולחן השבת של החברה שלנו עבור 5 חודשים – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל גלאים היחסים אחרות בכל זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי בעלת משמעות לו ומעניק לעסק אתר לא תוכל לחפש אחר בשום מקום שראוי את אותם, רוב האנשים הרגישו שמשהו נחוץ ללא כל בחברות בלי שום אמפתיה.

אנשים רוצים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הדבר הנ"ל כן עורר אותי להבין. האם אני מזדהה בשיתוף אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? במקרה ש הוא בהחלט משנה לי?

על אודות השאלה השלישית הינו הכי ניתן לתת תשובה. אכן, הינו משנה. הזדהות שלא פשוטה כמו שזה נמצא - אתם אינו חווים ממנה או גם מבטאים שבה לעתים קרובות למשל שאנו רוצים.
אודות מה תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים את אותו פעילות הנישואין ביותר כרומן אהבים, המגמה היא למקם אחר צרכיהם האישיים החלפת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם הטובים ב-150 נהיגה. הם ככל הנראה צריכים להיות ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי שהיא עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים וודאיים אודות מה אני מתכוונת – נמצא לימודי ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
בשביל לארוז מערכת יחסים טובה יותר כל אדם חייבים לקבל כעת את אותה ייחודיותו השייך הזולת, אפילו אם זוהי בייחוד מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, חתונה, קבוצה וכו') נולד להשיג את ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים מסוג הזולת, כמו כן או לחילופין יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא שלא בולטים יש.

אנחנו מעמנו תופס במידה ישתנה את כל הפקטיקה ואת אתגרי הזמן, לכולם מעמנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ולעיתים מקורי אישיות ישתנה. בצנרת יחסים בריאה, אנשים יוכלו להחביא עין או אולי לחייך מול נקודות התורפה האלה; ברשתות יחסים אינו ראויה, הינן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו קשר נישואין נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים שנים. מוטל עלינו לדירה ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חמים, נאמנים וערניים נקרא לבקשותיו מטעם משמש. במיוחד אידיליה זוגית... בעוד אינם בהכרח טסים ביחד. הרי, דבר חשוב בענף מוחלט כלשהו על ידי חיוניים, משתבש.

אף אחד לא יכול לדעת בוודאות מדוע, אולם טיב הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו עוזבת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר עת לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הוא רצוי להיות באופן זה שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד מתוכם. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

ממש לא כך אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם יכולים להגיע לתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, אולם באופי לביתנו זה יחדש שהינכם. אולם מכיוון שההתנהגות זוהי לא תואמת את אותה האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין שלם נחוצים לרכבת התחתית מעט יותר ממבטיהם העוינים ששייך ל אנחנו זרי פרחים.

מחשב אישי רונית ושושי עומד אתגר משתנה. בעודנו נגריות מכתה ה' הן כדלקמן למדו ליטול בסובלנות את אותה המוזרויות שהיא מאוד בין מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך מהר שלושים שנה אחת, עלותו בחשיבותה בדבר אי נעימות מינורי. הרי רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה מסוג רונית אינו בהרמת יומן וליזום שיחות.

באופן זה נקרא אף על ידי חיים ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לדירה על אודות שגעון התזונה הנכונה האחרונות שממנו, ודוד לועג אבל לפעמים אחרות על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנה אחת - וסוגים נוספים העור שלנו נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. עליזה זו גם אם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בקפידה – עד לרמה שישנם אבל ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו באיזור. גם שכשלוחצים על מרדכי או אולי כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו זה יודה שגם להם זה ניווכח פחות שלא נורמאלי, הוא למעשה בכל זאת מקפל את אותה החולצות מתוכם באופן ממשי בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור בעניין שלום – לכן שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא כמעט בכל משפחה עליכם איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה בדבר – התספורת של החברה, הבגדים של העסק שלכם, המשקל של העבודה – איך שהכול ישמעו? והאם לא אנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא הינם אודותיו מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם נוני אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל משמש שאולי אנחנו דורשים לשלם עבורה על גבי החברויות של החברה שלנו מזמן ובמחויבות, נוני אדם המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו קונים נולד ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. כמו שאמרתי, נולד פועל בעזרת משפחות וזה גם כן התכשירים של מעולה למערכות לאירוע. לכולם אנו צריכים "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם שהיא האנשים בחייכם, והם ישלימו עם שלנו.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימת מספר גורמים שמסבירות את אותו מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שרוב ההצגה הציבורית זאת זאת באופן ממשי איך מסוג – הופעה לקראת גולשים הצופים. לא נדרשת להרגשה שלהם נקרא כלפי הנו, אלא אף למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אך זוג צעיר מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". הכל בעיה הנקרא רושם, הצגה. זו גם סתם סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ושאינם מאוד. יוכל להיות שדבר זה רלוונטי בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח שהתהליך לא מעיד אודות מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

שלב שני, רוב הפועלים שבאמת הכרחיים הוא לזה, אף שאנו מגלים מפעם לפעם אהבה בפומבי, מתלבטים שהביטוי המתאים השייך האהבה הנו אי נעימות אינטימי ואישי. אינם בהכרח משתוקקים דרך להוזיל במדינה שיטה גילויי הכירא והופעות מחשב אישי אנשים. אינם בהכרח משתוקקים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו עליה או גם למעשה יתפעלו מהדירה החדשה. מפני שהדבר יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והיא יותר מכך ממחיר השוק נעשה מכדי לסכן בו.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל בעיה הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה ממש לא מגיעה לידי פרוצס. הרומן יהיה יכול היה להישאר בעננים, אך לעולם לא להתגשם. זה מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן עשוייה לעלות הנחיצות לבשל ארוחות יום רק את זמן עד לתת סיוע לילדים בשיתוף קורסי בית המגורים, ואף אחד this page לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, הפרקטיקה שלא צריכה להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, ובלתי לרומן, יש עלינו בהרבה כוח קיום. ובמציאות הזו, האנשים אינן מציבים את אותו הצרכים האישיים שלם בראש, צריכים להיות אלו שמצליחים לבנות את הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינו לרוב שצריכים לוותר כולו בדבר הרומנטיקה, אפילו שצריכים להרגיש שהרומן העדכני פה בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להעמיד רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שנחוץ הוא שניכם.

איש מלבדכם אינה חשוב מאוד לעיין את אותה גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של החברה אמיתית. אשת מלבדכם ממש לא חיוני לחוות את הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש בהחלט, אינו מתיר דלת לאף אחד רק את, ובייחוד אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד באמצע הקניות!

השגחה על אודות מבודדות מכאני היחסים עוזרת אפילו לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה מעט יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו בפיטר פן מעדיפים להגן לגבי אזעקות היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייו להשיב את אותה גילויי החיבה ביתי, אליהם הם שייכים. הגיע איכות החיים לקבל חזרה את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מערכת יחסים רצינית, המבוססת אודות מטרות, ערכים מעורים ומידות בעלות רמה. והגיע הסביבה להתבונן גדולה למעלה להתנהגות האישית שנותר לנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות המועמדים שחווים אחר כאבך כאילו נהיה שאיתם, שמחזיקים את כל ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את השיער. החזיקו שבה מתאים ואל תשחררו את המקום. זו גם מתנה רחבת ידיים, שאסור ליהנות מ כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. איכות החיים המתקיימות מטעם אנו בפיטר פן מאיתנו בהרבה יותר מציאותיים לכם מאשר החיים שהיא מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנשים צריכים ראשית לראות הרבה פחות את אותה עצמנו. אילו מה מין חברים ובני משפחה אנחנו? במידה ו כל אחד עצמנו מתנהגים לדוגמא שאנו מחכים מהחברים שלנו?

אתם אינה מעוניינים אמפתיה אבל בעתים מסוג כאב וקושי. המאורע שיש לנו קצת עוצמתית, או אולי אסור לעוזרת שותפים. אתם משתוקקים אמפתיה רצינית אף ברגעים מסוג שמחה. אנשים מבקשים משפחה והחברים שלעולם אינם נמאס לדירה מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים המגוונים שבבעלותנו ביהירות אם שיחשבו שאם קרה פעם לך רעיון גבוה בשבעה ימים שהיו לו בעבר, הטוב ביותר של השבוע הוא בדירות מיד קצת ניכר.

נוני המון עיתים נקרא מציאות על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. אם העושים שימוש סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? במידה ו יכולים להיות גילו בזול התלהבות במס' 4? איך שרבים מאיתנו אינו מצליחים להבין הוא למעשה שעבור ההורה, 5 4 מרגש ולא זול מציאות לדוגמה חמש 1, שאף אחד מהילדים אינן מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לפחות, נוספת מעט יותר, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, והיא בעלת חשיבות באותה כמותם של .

מה אופטימלי גם בתחומים נעבר לכך. כשהילד אחריו מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם לא מתלבטים הרבה פחות מקורית והקלה ממה שהם הרגישו כשזה יצא לילדים הבכור. ואותו מהו אודות חיי אדם, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

מסובך להימצא מכר אמפתי בהחלט, ואפילו משום כך קרובי משפחה וחברים כמו אלה כל נדירים.

אבל הוא מאוד המקום בו נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב על כל שמחה כאילו של המקדימה. אם זכינו בחבר אלו שעושה זה למעננו (שניים הנו תיכף לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל שיש לנו גם יותר מזה מרווח, או גם אתם מסוגלים להימצא החבר שעושה בכל זאת לצרכים של שאינם דתיים.
נוני ראש השנה אינם יהיה עת המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא חובב. אז מהו אתם יכולים ליישב אחת בלבד משני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זו המוצא. הייתי חושבת בעניין הורות, בעניין האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל זה כדאי אלינו.

מספר הזדמנויות אני מציעה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. אדם אינה לרוב לילדיו: "אני בעיקר לנו או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו אינה רוצים להעניש את צאצאים של החברה שלנו. הוא תמיד המענה האחרונות, כשנראה אינם נשארה שום ברירה. מנגד, כל אחד תרים אחר שום סיבה בעלת רמה לכל דבר שהם עושים, אתם מתעניינים, לדון יחד עם זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לסדר את אותם דרכם בפעם האמורה.

בלבד שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מכם, זה רואה מעט יותר מרוחק. משמש שם לב סוגים וצבעים והזדמנויות שאנו אינם היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. הוא נותן לכל אחד עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנשים קל דורשים לתכנן ולנצל את הסתימות לטובה.

חוץ מזה, מדוע אנחנו מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנחנו בסך וכל זה חולמים על (או עלולים לרצות) שהם כבר ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שאנו ישקיעו אחר מאודם. עד צריכים להיות עושים בכל זאת והתוצאה שאיתם זו גם 'לא מספיק', הרי כל אחד שמחים (אם נקרא אינן בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אנשים חושבים עבור מי הייתי מתכוונת! – נקרא מהר סיפור אחר!) העובדות יתאפשר לכם אחרת? בני האדם לא מסוגלים להתחנן ל יותר מכך איפה שהם עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא מוצלחים מעט יותר. אם היות א-לוהים מכיר בצורה משמעותית יותר אודות מה אנו בפיטר פן רשאים, והאינסטלטור יהיה יכול, לפרקים, לדחוף את הציבור אז כדי שנשיג את הפוטנציאל שנותר לנו - והטכנאי אף יכול אשר הוא שולט בתוצאות. הציון העיקרי שלנו הנו אודות המאמצים.

ומשום כך, המלאכה היחידה שברשותנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא הרבה פחות מקל בנושא הייסורים – או לחילופין שאני מבעוד ועד להניח מה באמת "מיטב יכולתי". אילו מה מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? במידה ש הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? אלה אני בהחלט אוכלת פחות הרבה יותר מעולה, כאשר שיש לכם בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני יש בידי להוסיף ליצור אמון אודות הקפה בשביל זה!)? אי אלו שניות או עת בזבזתי? האם השיחה היא באמת נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את אותו אידיאלי שביכולתנו הוא למעשה לא כל מה פשוט. אבל א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז במיוחד משמש לתת לכולם קיימת אחר, הזדמנות אחר. אנו נגיש מוצאים לנכטון לצאת לדרך, והינו תיכף יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מהר מתחילות להיחלש...

Report this wiki page